Jak vytvarovat a zpevnit stehna?

Pevná a vytvarovaná stehna? Snadno!

woman-1456950_1280-1

Snad každá žena touží po pevných a dobře tavrovaných stehnech, bez dolíčků a strií a nebo vytahané kůže. I když se tato partie posiluje hned po bříšku nejhůře, lze i s jednoduchými cviky docílit skutečně skvělého efektu.

Nejlepším možným pohybem pro tvarování stehen je pravidelná chůze. Je to náš nejpřirozenější pohyb, který se dá provozovat za všech ročních období. Díky chůzi získáte nejen vytrvalost, ale procvičíte i svůj kardiovaskulární systém a zpevníte svalstvo na nohou. Pokud nejste zvyklí na chůzi, začněte s krátkými procházkami. Postupně zvyšujte nejen tempo, ale přidávejte také kilometry a plánujte si procházky náročnějším terénem. Vždy používejte kvalitní obuv, která zpevní kotník a prodyšné pohodlné oblečení. Nedoporučuje se dlouhodobá chůze po asfaltu, proto je lepší zvolit přírodu. Avšak dejte pozor na klíšťata!

Další možností, jak zpevnit hlavně vnitřní stranu stehen, je cvičení s malým míčkem nebo polštářkem. Ten jednoduše vložíte mezi kolena a ty jemně tisknete proti sobě. Toto cvičení je nenáročné, lze ho provádět i doma u televize. Můžete si sestavit vlastní set jak intenzivně a kolikrát míček stisknete.

Pokud jste zvyklá cvičit u televize, můžete do svého cvičebního plánu také zařadit cvik na zpevnění zadní strany stehen – kleknete si na všechny čtyři a nohu ohnutou v koleni budete zanožovat směrem vzhůru. 5x krátké kmitnutí a 5x dlouhé zanožení.

A konečně poslední tip na cvik – kterým také důkladně procvičíte břišní svalstvo. Je jím jednoduché šlapání jako na kole, s nohama ve vzduchu. Toto cvičení se doporučuje provádět každý den, minimálně 20 minut. Výsledek se dostaví velmi brzy.

Jako podpůrný prostředek ke cvičení je možné používat některý ze zpevňovacích krémů, které pokožku zárověň hydratují. Nezapomínejte také na pravidelnou masáž ve sprše. Lze používat masážní sisálovou rukavici. Na konci sprchování vždy prostřídejte proud teplé a studené vody. Tím se pokožka krásně prokrví a vypne.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *